dilluns, 2 de maig del 2011

EL PROJECTE DE 3r: ANEM A PINTAR

Durant el 2n trimestre, els alumnes de 3r han realitzat com a projecte pintar les baranes d'accès a l'edifici del pati. Aquest projecte ha tingut diferents fases. Primer, després de passejar per l'escola, van decidir que les baranes necessitaven una mà de pintura, així que vam començar el nostre projecte mesurant l'espai a pintar per poder comprar la quantitat de pintura adequada. Després, vam fer un llistat del material necessari per realitzar la tasca. Seguidament, vam buscar per internet diferents botigues per comparar preus i trobar el lloc més econòmic. El següent pas, va ser anar a comprar el material necessari. Un cop ho vam tenir tot, vam preparar les baranes raspant-les perquè sortís la pintura vella. I per últim, i el més divertit... A PINTAAAAR!!!!!



dimecres, 13 d’abril del 2011

TALLERS DE LA SETMANA CULTURAL


SABONS
 


Sabons
 
Pastisseria
 



Sabons


Bombolles



 


Senderisme
Senderisme




ESPEREM NOVA DOCUMENTACIÓ GRÀFICA DELS TALLERS DE:    
           * Ball
           * Acabem el drac
           * + de malabars

SERRAT CANTA A ANTONIO MACHADO

dijous, 7 d’abril del 2011

RAID ATLÈTICA

La classe de 2n va participar en la Raid Atlètica que es va
celebrar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys el dimarts 5 d’abril.
Hi participàvem 2.000 nois i noies de diferents escoles de
Barcelona.

Vem fer diferents proves d’atletisme.
I vem poder correr a l’Estadi









 



dimecres, 6 d’abril del 2011

CAP ALS JOCS FLORALS

EL MONSTRE QUE ES VA MENJAR A SANT JORDI

Hi ha via una vegada un monstre que es va menjar a Sant Jordi.
I el monstre sen va anar.

Hi el Monstre va morir i va apareix el drac

Per buscar ha Sant Jordi i no el va trobar per ningú lloc.

I el drac estava molt avorrit, i va anar ha casa seva i va plorar el drac i va seguint buscant.
I el drac es va rendir i va anar ha un altre lloc.

Hi es va trobar amb un altre amic i van jugar hi es va baralla .Hi el drac es va suïcidar.

Hi el altre drac sen va anar a buscar un altre amic. I després sen va morir el altre drac perquè
va veure una rosa el la seva esquena. Clavada i després la rosa va anar ha parar a la princesa
i la princesa a la rosa. La va mollar amb aigua i la princesa es va trobar amb un altre rosa.
I la va mollar també i la princesa estava

Cansada i va dormi una mica i quant es va aixecar les roses van desaparèixer i la va trobar las roses i las va mollar un altre vegada.



EL NOI, LA PRINCESA, EL DRAC I SANT JORDI
Hi havia una vegada un drac que es volia menjar a la princesa i va vindre el Raúl i li va matar al drac. Van sortir unes roses per a la princesa i vivia en un castell molt gran de 20 plantes i vivia un nen que es deia Raúl i que la princesa es va enamorar de mi i també tenia un estadi olímpic i vam jugar a futbol al llarg de molts anys i anys......