dilluns, 12 de setembre del 2011

PRIMER DIA DE CLASSE


 
Quina mandra!. Són las 7 del matí del dilluns dia 12 i des del llit sento una veu que  diu: "desperta!".
Estaré somiant?.  No, no, estic ben despert i haig de començar la rutina de cadascun dels dos-cents dies, més o menys, que em falten per tornar a despertar-me quan jo vulgui.
Què estic pensant?. La veritat és que esperava que arribés aquest dia des de que vaig iniciar les  vacances d'estiu i trobo a faltar als amics i amigues del col.le, els jocs i també, encara que menys, les classes...
Així és que em vesteixo, recullo la cartera i surto de casa com si anés a una festa. Primer em trobo en l'autocar amb alguns dels meus amics i amigues i, ja al pati del col.legi, amb tots els companys del curs passat  i amb alguna cara desconeguda entre els companys. Veig als profes de sempre i a 2 professores noves.
La veritat, estic content de tornar a classe!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI